Kody

Na tej stronie będą pojawiały się kody które możemy wykorzystać podczas rozgrywki. Żeby włączyć okienko do wpisywania kodów klikamy ctrl+shift+c

Podstawowe
◊ motherlode – dodaje 50.000 Simoleonów do funduszy rodziny.
◊ kaching - dodaje 1.000 Simoleonów do funduszy rodziny.
◊ rosebud – tak jak wyżej.
◊ freeRealState – wszystkie domy w mieście są darmowe.
◊ death.toggle true/false – włączenie-wyłączenie śmierci Simów.
◊ resetSim Imię Nazwisko – resetuje Sima do domyślnego stanu.
◊ CAS.fullEditMode – włącza wszystkie funkcje Trybu Stwórz Sima w edycji Simów już w Trybie Życia.
◊ money liczba – dodaje podaną kwotę do funduszy rodziny.
◊ sims.modify_founds –liczba –  bez wpisania minusa dodaje natomiast z odejmuje podaną liczbę funduszy.
◊ setage – wywołuje urodziny.

Kariera, szkoła
◊ careers.promote Nazwa kariery – awansuje Sima w wybranej karierze.
◊ Careers.demote Nazwa kariery – degraduje Sima w wybranej karierze.
◊ Careers.promote Gradeschool – dodaje wyższą ocenę w szkole podstawowej.
◊ careers.promote Highschool – dodaje wyższą ocenę w szkole średniej.
◊ debug_outcome_style success/fail/alternate/off – wywołuje różne sytuacje losowe w pracy Sima, w szkole lub podczas lotu rakietą. 

Relacje
◊ modifyrelationship Imię twojego Sima Nazwisko twojego Sima Imię wybranego Sima Nazwisko wybranego Sima - liczba Friendship_Main/Romance_Main – zmienia stosunki między Simami w sferze przyjaźni i romansu. 
◊ relationship.make_all_sims_friends – wszyscy Simowie stają się przyjaciółmi naszego Sima.
◊ relationships.create_friends_for_sim – wszyscy Simowie na parceli stają się przyjaciółmi naszego Sima na poziomie 50% paska przyjaźni.
◊ relationship.introduce_sim_to_all_others – Nasz sim poznaje wszystkich.
◊ relationship.add_bit ID twojego Sima ID wybranego Sima Relacja – Zmienia stosunki rodzinne między Simami. To co możemy wpisać znajduje się TUTAJ

Cechy, umiejętności, aspiracje...
◊ traits.equip_trait Cecha – dodaje Simowi kolejną wybraną cechę. Cechę wpisujemy ze spisu angielskich oryginalnych nazw który znajduje się TUTAJ.
◊ stats.set_skill_level Umiejętność Poziom – dodaje Simowi podany poziom danej umiejętności. Pełna lista nazw umiejętności TUTAJ
◊ fullMotive motive_Potrzeba – wybrana potrzeba uzupełnia się do maksymalnego poziomu. Wpisujemy angielskie nazwy potrzeb (hunger, bladder, energy, fun, social, hygiene).
◊ aspirations.complete_current_milestone – wypełnia pragnienie życiowe Sima.

Śmierć 
◊ sims.add_buff buff_Death_Electrocution_Warning – Wywołanie sytuacji zepsucia sprzętu, Sim będzie próbował je naprawić i najprawdopodobniej zginie z porażenia prądem.
◊ sims.add_buff buff_Death_ElderExhaustion_Warning – Wywołanie śmierci Sima poprzez wyczerpanie. Nie zawsze działa.
◊ fire.kill – Zabija sima poprzez spalenie, lub wywołuje pożar.

Inne
◊ fire.toggle true/false – włączenie/wyłączenie możliwości powstawania pożarów.
◊ debug.enable_woohoo true/false – aktywuje/dezaktywuje możliwość bara-bara.
◊ debug.enable_wedding true/false – aktywuje/dezaktywuje możliwość wzięcia ślubu.
◊ objects.consumables_infinite_toggle true/false – włącza/wyłącza psucie się żywności.
◊ pregnancy.clear – natychmiastowe przerwanie ciąży.
◊ pregnancy.seed – natychmiastowe rozpoczęcie ciąży.
◊ households.toggle_bill_notifications – włącza powiadomienie o rachunkach.
◊ households.autopay_bills – simowie automatycznie płacą rachunki.
◊ environment_score.disable/enable – wyłącza nastrójniki wywołane przez środowisko.
◊ tm.unlockall – odblokowuje wszystkie zablokowane obiekty. Wymaga pobrania dodatkowej modyfikacji.
◊ sims.spawnSimple liczba – Dodaje do rodziny określoną liczbę Simów. Większa liczba może zepsuć grę!
◊ soak.enable_soak_handyman_situation – Wywołanie sytuacji zepsucia sprzętu.
◊ soak.enable_soak_maid_situation – Wywołanie sytuacji zaśmiecenia domu.
◊ objects.consumables_infinite_toggle –  odblokowuje wszystkie niesamowite eliksiry. Kod należy wpisać przed zakupem eliksirów!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz