niedziela, 22 czerwca 2014

Krowo-kwiat

Na jutro planuję napisać dłuższy i bardziej konkretny post, a to o czym on będzie zobaczycie za kilkanaście godzin. Natomiast dzisiaj przygotowałam krótkie info na temat tytułowej "krówki"
 Może nie każdy z was zauważył, ale w filmikach z TS4 pojawiła się roślina dobrze znana z poprzednich części. Jestem niemal na 100 procent pewna, że skoro Krowo-kwiat jest pokazany w prezentacji rozgrywki to w grze również się pojawi. Nie wiem jak wy, ale ja naprawdę bardzo się cieszę, ponieważ uwielbiam tę roślinę i nie wyobrażam sobie czwartej części części bez niej. 


7 komentarzy:

  1. Trudno jej nie zauważyć na zwiastunach ^,^ W dwójce bardzo lubiłam ją mieć w domu więc pewnie i tym razem się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam tu pierwszy raz i przeczytałam wszystkie posty. Chociaż w sumie dopiero zaczynasz to uważam, że to świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog. Masz doszlifowany szablon, bardzo ładnie wygląda. Mój blog, który Ci się spodobał: http://york-world.blogspot.com/
    Właśnie doszlifowuje to co się da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Wg. mnie teraz jest już bardzo ładnie :3 !

      Usuń
  4. Fajny blog, wszystko dopasowane i dopięta na ostatni guzik.
    Piękny szablon :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog!!
    Bardzo ciekawe informacje! :)
    Dodaje do obserwowanych oczywiście i czekam na kolejne informacje na temat TS4
    Zapraszam do siebie www.skyepiethesims3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń