poniedziałek, 26 maja 2014

Zwiastun

Ze względu na to, że robienie szablonu zajęło mi dwa razy krócej niż zakładałam, dzisiaj postanowiłam przygotować króciutki post ze zwiastunem TS4. Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że właściwie każdy z was zdążył już go obejrzeć, dlatego dodatkowo postanowiłam wyrazić swoją opinię na jego temat. 


 Ogólnie sam pomysł na przedstawienie tego naprawdę mi się spodobał i z pewnością zwiastun jest o wiele lepiej wykonany niż w TS3. Jednak kiedy zobaczyłam simów poczułam się lekko zawiedziona, czemu ?
 Liczyłam, że 4 część zaskoczy nas i będziemy mieli możliwość tworzenia naprawdę realistycznych postaci ale niestety przeliczyłam się. Simowie wyglądają prawie tak samo jak w TS2 i pech chciał, że akurat nie podoba mi się jak są tam wykonani. Chociaż jak pewnie zdążyliście się zorientować często zwiastun a gra to dwie inne bajki więc na razie będę cierpliwa i dopiero jak kupię będę narzekać.
 Poza tym nie znalazłam w nim więcej minusów, wręcz przeciwnie. Jedną z rzeczy która bardzo mnie ucieszyła jest to, że możemy zaobserwować w jak różne i dość zabawne sposoby poruszają się simowie. Może to wydawać się drobnym szczegółem jednak jak dla mnie ten "szczegół" bardzo umili rozgrywkę i zapewni simom swego rodzaju unikalność.
Podsumowując; pomijając fakt, że wygląd simów nie zwalił  mnie z nóg i tak po obejrzeniu tego filmiku nie mogę się doczekać premiery i momentu kiedy wreszcie będę mogła zacząć grać ♥

7 komentarzy:

  1. Super też czekam na The Sims 4

    będę odwiedzać twojego bloga bo wydaje się naprawde fajny

    simy1999.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog
    Ja też planuje kupić the sims 4 więc będę tu zaglądać
    pozdrawiam i zapraszam też do siebie simssims170.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam też ten zwiastun, no i w sumie mi się prawie wszystko podoba, oprócz fryzur i samego wyglądu simów. Fryzury są takie zwykłe, jakby plastikowe, zresztą simowie również.
    shiny-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie śledzę newsów odnośnie TS4, zwiastunów nie chce mi się oglądać (ten powyżej obejrzałam kiedyś do połowy XD), ale nie narzekam na czwórkę, bo nie jest najgorsza... Ofc nie ulega wątpliwości, że simy są plastikami, ale od czego obiekty zmodyfikowane? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wytrzymam do jesieni ;_;
    Świetny blog na pewno będę zaglądać<3
    Obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się doczekać :l
      Dziękuję ♥

      Usuń
  6. To fakt, że wygląd simów nie jest zachwycający. Ale początkowo w TS3 też mi się nie podobali. Wydawali mi się troszkę, jak z plasteliny xD Zobaczymy! c:
    Świetny szablon! Zazdroszczę umiejętności!
    Pozdrawiam cieplutko! Będę wpadać! ^^

    OdpowiedzUsuń