środa, 28 maja 2014

Prezentacja Rozgrywki

W dzisiejszym poście mam dla was prezentację rozgrywki, która przybliża nam świat The Sims 4. Oglądając ją z grubsza zobaczycie jak będzie wyglądało tworzenie sima, tryb budowania i w końcu sama rozgrywka. Niżej oczywiście dodaję filmik, a pod nim (tak jak ostatnio) moją opinię którą postanowiłam podzielić na trzy części.


Tworzenie Sima
Jeżeli chodzi o tą część nie mam większych zastrzeżeń. Sam pomysł na kształtowanie poszczególnych części ciała naszej postaci jest świetny. Wydaje się to bardziej praktyczne niż zabawa suwakami. Ubrania (chociaż nie pokazano ich zbyt wiele) nie wyglądają najgorzej zwłaszcza u mężczyzn, mogłabym nawet powiedzieć że bardzo mi się podobają. W trójce często musiałam pobierać ubrania dla płci męskiej, a teraz może się to wreszcie zmienić ! Na koniec coś co mi się najbardziej spodobało czyli możliwość ustalania sposobu poruszania się sima. Jest to coś co będzie podkreślać charakter i sposób bycia naszych postaci zapewniając tym samym lepszą i zabawniejszą rozgrywkę.
Jednak nie  może się obyć bez minusów i chociaż nie dopatrzyłam się ich zbyt wielu to te które znalazłam wydają się dość istotne.
Pierwszą rzeczą jest nic innego jak wygląd simów. Fakt faktem, że w zwiastunie zrobili na mnie o wiele gorsze wrażenie niż tutaj jednak nie zmienia to tego iż liczyłam na coś o wiele lepszego ze strony twórców. Drugą i ostatnią rzeczą jest sam kreator, który wydaje mi się bardzo pusty? Nie ma tam nic prócz niebiesko-zielonego tła i podestu na którym stoi nasza postać. Trochę psuje to efekt ale cóż "wszystkiego mieć nie można"...

Tryb Budowania
Tryb budowania jak na chwilę obecną jest dla mnie jedną z najlepiej dopracowanych rzeczy w TS4. Pierwszą i najlepszą nowością w nim jest ulepszenie samego trybu planowania. Jeśli nie podoba nam się ułożenie pokojów, nie ma potrzeby burzenia każdego z nich i robienia od nowa. Możemy po prostu złapać dowolny pokój i przestawić go w inne miejsce, które bardziej nam odpowiada. Dzięki temu budowanie/remontowanie domu powinno być krótsze i łatwiejsze...
 Przez cały filmik moją uwagę ciągle przyciągały meble, które zrobiły na mnie naprawdę ogromne wrażenie. Są one świetnie dopracowane w każdym detalu i kojarzą mi się z takimi, które możemy kupować w popularnych sklepach meblowych typu "Agata Meble". Jestem nimi naprawdę bardzo pozytywnie zaskoczona i jeżeli cała reszta wyposażenia również będzie tak wyglądać to ściąganie z internetu będzie zupełnie niepotrzebne.


Rozgrywka
Mimo że tryb budowania uważam za jedną z najbardziej ulepszonych opcji, rozgrywka nie pozostaje daleko w tyle. Zostały wprowadzone do niej bardzo fajne opcje takie jak np. stan emocjonalny i różne sposoby poruszania się. Jest to bardzo dobry pomysł ponieważ teraz simowie będą bardziej podobni do ludzi niż do robotów. Prócz tego twórcy postarali się o wprowadzenie większej ilości opcji lub po prostu o ulepszenie tych z poprzednich części. Bardzo spodobały mi się lalki voodoo, nowe instrumenty, worek treningowy i oczywiście rakieta. Wręcz nie mogę się doczekać kiedy będzie wiadomo więcej o nowych przedmiotach i kiedy sama będę mogła się w nich rozeznać...


Jeżeli miałabym na chwile obecną ocenić całość dałabym 9. 
Widać, że twórcy się bardzo postarali chcąc żeby wszystko było dociągnięte i jestem pod wielkim wrażeniem jak wszystko realistycznie wygląda. Mam przeczucie, że ta część będzie najlepsza i nie przeszkodzi temu nawet fakt iż wygląd simów pozostawia (przynajmniej mi) wiele do życzenia.  
Na koniec jeszcze pytanie; Co wam się najbardziej spodobało a co najmniej ? Jestem bardzo ciekawa waszych opinii :) !

4 komentarze:

  1. Mi najbardziej spodobały się meble, a najmniej... chyba sama rozgrywka- na razie twórcy mnie nie przekonali, bym kupiła TS4.

    OdpowiedzUsuń
  2. TS4 prezentuje się całkiem nieźle. Jest wiele udogodnień, które z pewnością ulepszają grę. Najbardziej podoba mi się tryb budowania i fakt, że podczas rozgrywki istnieje możliwość chatowania ze znajomymi i zapraszania ich do siebie. Tryb tworzenia sima jest naprawdę obiecujący, ale sam ich wygląd... Cóż. W wersji podstawowej nie podoba mi się, ani trochę, ale liczę, że szybko pojawią się downloady, które uatrakcyjnią i podniosą wygląd simów. ^^
    Pomijając to wszystko, nadal nie mam ochoty kupować TS4. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kiedyś oglądałam ten filmik, bo z niecierpliwością czekam na nową część simsów i sprawdzam nowości dotyczące tej gry. Co do trybu budowania, to aż tak bardzo nie zależy mi na jakichś unowocześnieniach w nim. Dla mnie liczy się natomiast bardzo tworzenie sima, jak i rozgrywka (fajnie, że urozmaicili np. o indywidualny sposób poruszania się, liczę też, iż nowe dostępne opcje czynności będą ciekawe). Aktualnie nie jestem w stanie za bardzo więcej napisać, gdyż wszystko naprawdę okaże się dopiero, kiedy gra zostanie wypuszczona na rynek. Liczę, iż będę zaskoczona czymś, czego nie ma w zwiastunach. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wszystko podoba,ale najbardziej to tryb budowania a najmniej to chyba..nic !!!
    Z chęcią kupię TS4<3

    OdpowiedzUsuń