poniedziałek, 9 czerwca 2014

Willow Creek

Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją dość długą nieobecność spowodowaną min. szkołą oraz brakiem czasu na komputer.
Dokładnie za 15 minut zacznie się konferencja E3, na której powinniśmy poznać dokładną premierę TS4. Czekając na nią postanowiłam napisać o nowym mieście jakie pojawi się w grze.
Sama okolica wydaje się być bardzo bliska naturze, pełna zieleni co na pewno wprawia nas w pozytywny nastrój. Bardzo spodobało mi się to, że nie jest pusto jak w SV - wszędzie widzimy przepiękne drzewa, krzaczki i zieloną trawę. Pomiędzy nimi znajdują się budynki i droga, które oczywiście też robią na mnie ogromne wrażenie.
To by było tyle ode mnie, a wy co sądzicie o tym mieście ? 


4 komentarze:

  1. Choć nadal nie podoba mi się grafika TS4, muszę przyznać, że miasto urzeka zarówno nazwą, jak i wyglądem. Podoba mi się zieleń, jakieś pagórki w oddali... Przyjemny i relaksujący krajobraz c:
    Pozdrawiam i życzę więcej wolnego czasu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda , okolica po raz pierwszy wygląda przepięknie i jest świetnie dopracowana ( przynajmniej takie wrażenie odniosłam po zdjęciach i zwiastunach ) Czekam na więcej nowinek : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Miasto jest bardzo ładne, ale ja raczej nie bd kupować TS4 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenny, czemu w realu nie ma takich miast?! ;___; załamka

    OdpowiedzUsuń